Lisa

Alla inlägg under januari 2010

Av Lisa - 12 januari 2010 16:30

heiuuww!

Snart så ska jag på ridningen :D

Ska typ ha Milla :D För jag har lovat Alice att hon ska få ha henne:D

Jag är så snäll

:D


Amen ses rå rå... PuSS

Av Lisa - 11 januari 2010 21:00

Helluww!<3

Jag kom nyss hem från bion.

Den var as bra!

Det va tep bara jag och Ida som skrattade... till och med åt sånnt som typ inte va roligt ijentligen (bra SWE...)

amen den är as bra!


Har inge mer att säja


PuSS och KrAM Lisa<3!(L)  

Av Lisa - 11 januari 2010 12:13

Helluu!<3

Idag så åker jag in till stan med ida ochvi ska på bio som sagt.

Vi åker in klockan 15.00 så vi hinner gå på stan lite innan ochså.   

Har inte mycket mer att säga 

PuSS och  KrAM // LiSA!<3  

Av Lisa - 10 januari 2010 19:38

Idag skulle jag och Ida på bio ju men det ska vi inte utan det ska vi göra imorgon :D

Vi ska se upp! :D iställe för Göta kanal 3 :F

A men har inte nå mer att säja. tänkte lägga upp ett video inlägg men det gick inte så bra för min kamera laggade -.-'



PuSS och kRAm Lisa<3 xoxo

Av Lisa - 10 januari 2010 14:15

Hellu alla ni som läser detta!

Jag ska försöka att blogga varje dag och minst 2 gånger... *svåårt*

amen iaf.

Ikväll ska jag och Ida på bio och kanske se ''Göta kanal 3''

jag har inte gillat de två andra filmerna men hoppas att den är bättre då.   


Idag har mamma och pappa åkt till Luleå... DET ÄR LÅÅÅNGT DIIT!...Det är ganska bra för att då kan man sitta framför datan och teven hela dan (jag är en data å teve nörd...  )


Amen har inge mer att säja


ses rå rå :D


//Lisa   

Av Lisa - 10 januari 2010 12:36

                                             


                                       Ny header?

 

 

 


Nå ??   

Av Lisa - 6 januari 2010 12:45

Helluu!<3

Imorrn!<3 (7/1 - 9/1) Ska jag hyra Världens sötaste mest underbara ponny ever!!!!


Ronja heter hon roonja är den bästaaa!<3 :*


Jag lägger upp bilder senare och berättar om vad vi gjorde och så:D sees <3


// Lisaaa som älskar Ronjaa<3

Av Lisa - 2 januari 2010 21:33

Hejsann allihopa! :)

idag har jag varit hemma å tråkat eftersom ida och hennes familj är i Bygdsiljum och åker slalom.

vi fick middas gäster å de va tråkit för jag fick as ont i huvvet! 

heh amen nu så lyssnar jag på musik   och fixar lite bilder.



Här är bilderna från nyår: :D

                        


Japp de var de de ses PEACE!

xoxo Lisa

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards