Lisa

Alla inlägg under november 2009

Av Lisa - 30 november 2009 14:15

Tjenis det har varit väldigt tomt med inlägg men datan har krånglat men nu fungerar den igen.

Jag passar på att berätta fredagen från början.

Först kom mamma in i rummet och ba: LISA DU SKA JU MED BUSSEN SOM GÅR OM EN KVART!


Jag ba: HJÄLP!

Och hoppa ur sängen gjorde en macka, åt den, borsta tänderna, ta på mig jacka å skor, den så gick jag till bussen sen så kom den och det va inge kulit för de va varmt och trött.

sen så kom vi fram till sävar å då gick vi direkt till hk salen.

Sen så hade vi hk vi gjorde värsta fisken som var god jag brukar inte gilla fisk men ialla fall den var god men Zanna som vanligt ville vara cool och sa att hon tyckte den var  äcklig om man gämförde med hennes mamma. amen sen såg vi på värsta filmen.

Sen så hade vi slöjd de va bajs.

Sen så hen lunch bla bla bla.


LÖRDAG


Ilördas va det advents cafe och det var tråkit   


SÖNDAG


Då var det skylt söndag och ja lita mer bla bla bla



MÅNAG


BAJS!!!!!


Jag ville bara visa upp bilder på hur de såg ut föru och hur det ser ut nu.



Byn först snöig och vacker :D


Men 2 veckor efter är det slask och grönt. :'(


          





Av Lisa - 26 november 2009 20:34

Hejsann!


Idag har jag varit på stan med Märtha för vi skulle träffa Victor (märtha gillar han  )

Amen först märtha ba: Hej han ba Hej osså sen så sa han vad ska vi göra och sen dom ba gick iväg och kollade på värsta killen som spelade guitar hero a sen så for en av hans kompisar hem och då så gick vi till MVG och då så stog det värsta tjejen med en skylt på magen som det stog: Äter du inte hund varför då Gris?

och då så sa Victor ba: för att gris ä goare.

Märtha ba: så du har smakat hund?

Victor: nej hehe  


Sen så hände lite mer orkar inte bara skriva det ses...



//      

Av Lisa - 24 november 2009 21:44

Hej!

ikväll var jag på ridning, vi gick igenom skänkelvikningar. Det gick ganska bra och så...

Först skulle våran ridlärare Pernilla rida och visa hur man gjorde sen Amanda, Ida, Alexandra, Jag (Lisa) och sist Alice.


Linnéa följde också med på ridningen men hon sa typ hela tiden: ååh jag vill också rida. och: kan inte du fråga om jag får rida lite?.

De va ganska jobbitt.

Sen så borstade vi och jag borstade RONJA!!!<33 ååh 


Ruskigt söt!<3

Ovanligt bäst!<3

Näldigt nullig!<3

Jätte bäst!<3

Alltid MIN!<3 (och Alice)Cool


å nu kommer nåra bilder som jag tog i stallet.

                                            


Ses rå rå ...


//      


Av Lisa - 23 november 2009 16:39

Hejsan!


idag har jag verit på bajja majja skolan!!

Men jag var aldrig i närheten av zanna! YJESS!!

amen sen så ha jag tep bara sutti vid datan sen 20 i två :S å nu är den 20 i fem.

sen ska jag på scouterna och vi ska göra iårdning för advents cafeet.

Jag hittade en ny hemsida där man kan redigera bilder den är JÄTTE BRA!

här kommer nåra bilder.




  




Jag blev väldigt nöjd! <3

PEACE!! <3Kyss


//    <3 sea! <3 'puss'

Av Lisa - 20 november 2009 15:27

HEJSANN!


igår var jag på stan me maddiz :D

vi gick först in på kicks och kollade på gamla gummor som sminkade sig *URK!*

sen så gick vi på kappahl och pröva kläder


Bild nedan: Madde med kappahl klänning 299:-




  

aah sen så gick vi typ till hm och där så såg jag ett par vantar som jag sen köpte och jag blev kär i ett par skor.

 skorna kostar 499:- Gråter

å vantarna 49.50:-

man måste säga att skorna ÄR snygga!  

  

Bild 1: madde

Bild 2: mina vantar

Bild 3: åååh vill ha!!!!!!



AMEN SES RÅ RÅ!


//   

PEACE!!! <3Kyss

Av Lisa - 14 november 2009 21:57

hejsan!


idag har jag varit med idizz och vi typ gjorde inget bara satt vi datan å slappa så finns inge mer att skriva så

ses rå rå


// Kyss   

Av Lisa - 13 november 2009 14:31

  


Gjorde en bild på picnik 


Vart ganska nöjd gjorde den så att den skulle bli min header men iaf ses rå rå...


//   

Av Lisa - 11 november 2009 19:00

Hejs! <3


Idag har jag varit med Madde och Ida men först så var vi på skolan man taggar ju as hårt! (nott)

Men det värsta var att jag sitter brevid... *spyreflexer* ZANNA!  NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HATAR ZANNA!!!!!!!!

Asså hon kan bara gå och DÖ! jag vill bara komma med en kniv och hugga av henne huvet !!!!!

också efter det gå och slänga ner henne på golvet och hämta huvvet och spela fotboll med det!!!

Och sen så hänger vi upp henne som prydnad i klassrummet och alla bara jublar när hon dör!!!!

SÅ MKT HATAR JAG ZANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!





Amen i alla fall jag gjorde nåra bilder på www.picnik.com nyss var ganska bra:


   Alice+Ronja+Russin=Älsk!

Bild1: Alice+Ronja+Russin=Älsk!

Bild2: ÄLSKAR!!!!!!!



Amen ses rårå (om jag överlever Zannas svett lukt!)


///   Lisa <3 


PEACE!! <3Kyss

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards