Lisa

Alla inlägg under mars 2010

Av Lisa - 30 mars 2010 22:15

Heej!


nu så har jag nyss kommit hem från ridningen.


Jag: Asterix!<3  

Ida: A'gissa

Alice: Ninja

Amanda: Ronja

Alexandra: Pumba

Giulia: Svarten

Mickan: Nisse


Hade Asterix!<33 Det gick SUPER! han var as duktig och var as rolig att rida!<3

vi hade skänkelvikningar i skritt och trav, han var hur bra som helst på det.<3

Typ ny favorit!<3  


P.S: LOVE ASTERIX!!   

amen herråh!<3


//Lisa

Av Lisa - 30 mars 2010 17:45

Hej!


nu blire ett kort och snabbt inlägg innan jag åker till stallet.

Idag har jag varit på skolan och tråkat som vanligt ^^


amen nu ska jag gå!



MOOOOOT ASTERIIIIIIX!!!!<3


P.S: första gången jag rider honom:D

Av Lisa - 29 mars 2010 17:18

häähjsann!



Jag är allmännt GLAD idag! vet inte riktigt varför, är bara glad idag!  

idag har det varit skola, det sög typ ;p

amen nu så gör jag inte så mkt.


härråh!


//Lisa

Av Lisa - 28 mars 2010 21:01

haej trött är då jag... a men jag kom nyss hem ska gå och se på bulldogg och sen ponny akuten, herråh!<3



//Lisa

Av Lisa - 28 mars 2010 13:57

Halloj!


just nu sitter jag hos kusinarna i skellefteå.

Sanna fyller 18!  


aja, men har inte så mkt att säja, kalaset börjar typ inte förrns 4 så ;p

men härråh!




//Lisa

Av Lisa - 17 mars 2010 17:42

Heej!


Jag har inte blogg at på några dagar nu, har inte orkat ^^ heh busigt!

amen iaf, igår så var jag på ridning, Linnea följde med.

Vi hade barbacka.


Jaag - Milla

Alice - Ronja

Ida - Pumba

Alexandra - Russin

Mickan - Svarten

Amanda - Ninja

Giulia - A'gissa



och! från och med igår så ska Giulia börja i våran grupp :D


amen inte så mkt mer att säga ;p


//Lisa

Av Lisa - 13 mars 2010 22:14

Hallojjs!


...har jag just kollat på!

Anna var super bra! Dock tyckte jag att Eric skulle ha vunnit, menmen.

Vem tyckte ni skulle ha vunnit? eller hejade ni på anna?

hmmm...?

nåja, mer har jag inte att säga, imorgon blir det fotbollsträning, sen ska jag väll fortsätta med at städa ur mitt rum.

  


Hare gött!


//Lisa

._.

Av Lisa - 12 mars 2010 14:17

Hallojsan!


under lovet har jag inte hunnit skriva så mycket, har ju varit lov (som sagt).

Uppdatering: internet har inte fungerat heller :]

men men sitter och kollar på en ''annons'' i min julia tidning om att man kan vara med i värsta sång tävlingen, vill anmäla mig behöver bara bevis på att jag är bra på att sjunga... ;p

amen iaf sitter och lyssnar på musik just nu.


herrå alla glada!



//Lisa

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Skapa flashcards