Lisa

Alla inlägg under december 2009

Av Lisa - 31 december 2009 21:15

Helluu!<3

Just nu sitter jag hos kusinerna i skellefteå och spela The sims3 med Edvin, Lina och Annie.

Vi har väldigt roligt medans vi sätter staket runt poolen och har ett grön barn ^^

Sen klockan 00.00 ska jag ta fram kameran och fota alla raketer lägger upp några av bilderna sen.   

Imorrn far vi hem och då ska vi hälsa på kusinen Jocke och hans 2 barn + hans tjej. :D

Sen så ska vi hem.


Puss å kram Lisa

xoxo

Av Lisa - 25 december 2009 11:58

Hejsan!

Idag är det juldagen och man är väldigt nöjd över gårdagen :D

Jag fick kläder, virknings grejs, korgar till min bokhylla, almanacka, skrapbooking, pengar (så jag kan köpa skor och kamera   )

jepp ooså i förrgår fick jag för första gången träffa min lillkusin Eliah han är bara såå gullig! :D

Ja imorrn ska jag på stan och shoppa upp alla mina pengar :D


Ses...

/Lisa Fisa

PEACE OUT!<3

Av Lisa - 17 december 2009 19:08

Heisan<3

Idag har jag varit på skolan JÄTTE KUL!   

(NOT!)

 

 

 

har inge mer att säga ses...

 

//LisenFisen! xD

 

Av Lisa - 16 december 2009 17:15

Hei!

idag har jag varit på skolan och tråkat.  

Vi grävde över Clara och Elin på rasten, de va kul    


Här har ni hopptävlings videon :D




Och en hemsk men rolig jullåt ;)




Ses rå rå

//Lisen Fisen   

Av Lisa - 12 december 2009 20:41

Hejsan   

idag har jag varit på hopptävling, det var min första med omhoppning.

Jag skulle ha Ronja men hon har mugg så hon kunde inte gå med   

Så jag hade A'gissa istället men det gick inte så lyckat vi rev ett hinder och det blev ingen om hoppning men jag är ändå nöjd.

Jag orkar inte lägga upp bilder  , men jag lägger upp en video snart imorrn eller längre fram.

Ses rå rå :)



     


Puss och hej lever pastej.  

Av Lisa - 3 december 2009 17:41

Hej allihopa! <3 :*

Idag har jag varit på skolan och haft det tråkigt men vi hade en belöning för att vi har varit så duktiga och vi visade också upp våran teater för F-3.

Idag på rasten så skulle jag, TH å Clara köra karate   

å då så halkade Clara på isen och råkade knuffa mig så jag ramlade med knät på en sten och fick ett 5 cm långt sår :S

Men det gjorde inge ont :)

Sen så efter skolan for jag hem till clara och va med henne :D


Idag är jag lite osocial och inte orkar skriva mer men ialla fall imorrn ska vi till sävar och ha HK å slöjd :D

Bloggar när jag kmr hem :)

Puss å Hej Leverpastej (är äcklitt)


//     

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Skapa flashcards