Lisa

Alla inlägg under januari 2010

Av Lisa - 31 januari 2010 17:45

Hejsan!

Ja, nu har man kommit hem från en tre timmars lång tur på stan.

Jag köpte eller ja köpte och köpte gjorde jag ju inte det var mamma som betala ^^ en klänning 200:-

och ett par leggings för 150:-


billigt!

 Heh benen ser väldigt långa ut, och det är dom också, jag har inte så långa ben^^


150:- på H&H

   200:- på H&H




A men ses rå!<3

Av Lisa - 31 januari 2010 10:56

Hejjöh!<3♥


Ja, ny vaken och sömn nödig sitter man här framför datan...

Sov inte så mycket i natt.

Vi var och åt Middag hos Olivia och hennes familj, vi var där tills klockan typ var tolv.

och var inte hemma förrns halv ett typ  

amen iaf sitter å kollar på kläder^^

Hittade as snygga och billiga leggings från gina kostade bara 99:- måste nog ta ett snack med mamma sen ^^ hehe Busigt!♥



amen herrå rå!♥

Av Lisa - 30 januari 2010 13:37

Hej alla!


Nu är jag med märthis ^^ Vi tråkar .... :P

Vi ska typ vara med ida sen.

       <----- Märtha ^^      


             <---- Jag ^^                                     
       

Av Lisa - 28 januari 2010 19:57

Hej!

Idag har det varit en kort men jobbig dag...

Amen iaf.


Jag och Alexander kom på en låt i förrgår tror jag det var och nu idag skulle olivia och ida äga oss    men det gick inte för jag och han är mkt bättre   


Amen imorgon är det slappar dagen JIPPIIEEEE!<3 FREDAG!!

Först har vi Matte sen slöjd, Lunch; rast, sv, eng, klassråd, slut!<3

på slöjden så gör jag en skylt med mitt namn på O_o

Kom inte på nåt annat att göra men det blir nog bra iaf.


Just nu så sitter jag och lyssnar på Rihannas nya låt Russian Roulette <3 åååh! den är så bra!<3


Har inte mer att säga


PuSS

  

Av Lisa - 27 januari 2010 18:38

Helluww!<3


Idag hade vi tråk skola och lååååååååång dag! :(

Amen först hade vi Bild och vi skulle göra alla hjärtans dagkort REDAN! :O   men jag och Rebecka var flummiga och typ sprang runt hela tiden så korten blev väldigt miss lyckade ^^ (A)

Sen var det idrott och det SÖG! för vi hade Bög Jörgen! (han är bög på riktigt! han har en kille som heter robert   )

A sen lunch sen SO sen rast å då var det blåsigt! så jag och becky la oss på skranorna i förrådet istället (A) hehe vi är roliga!<3

A men sen hade vi NO sen så for vi hem och då var jag med ida en liten stund <3

PuSS!<3

  

Av Lisa - 26 januari 2010 22:00

Hej kom nyss ut ur duschen.

På ridningen var det hoppning och jag hade Ronja!<3 (som väntat)

A hon var super duktig, och när det blev fel var det mig som allt berodde på.

Lägger upp bilder snart.


Herrå!


P.S: jag är väldigt trött så jag orkar inte skriva så mycket...

Av Lisa - 26 januari 2010 18:15

Hejhallå igen!<3


Snart så kommer ida och hämtar mig så vi kan fara till stallet.

Och idag så ska Olivia och Märtha med :DDe valde den bästa gången!

För vill ni vata varför ;)

Jo.. Idag så ska Ida rida sin favorit häst Pumba<3

Och jag ska rida min favvo häst RONJA!<3 <3  

Och + vi ska ha Hoppning! JIPPIEEEEE!!!!!<3<3<3<3


Lägger upp bilder sen <3

PuSS!<3

  

Av Lisa - 26 januari 2010 15:53

Hejs nyss så kom jag hem från skolan och idag har det också varit tråkit för vi hade långdag, det enda som var bra var att vi fick Kladdkaka på slutet fast den var inte kladdig utan torr O_o


Så just nu sitter jag och tuggar på en macka och lyssnar på musik.   


Hare Bra!<3

  

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards