Lisa

Alla inlägg under januari 2010

Av Lisa - 25 januari 2010 16:06

Hej igen!


Jag kollade runt på youtube efter bra låtar och hittade den här!



Världens mest väl gjorda reklam låt eller? ^^

Av Lisa - 25 januari 2010 15:08

Hej alla!


Idag har jag varit på skolan och tråkat... vi hade en vikarie och han var ganska bögig..

amen iaf vi hade först Matte sen rast och då åkte vi skrana   <--- så fort gick det ^^


Heh sen hade vi svenska och engelska. Sen så var det Lunch och det var pannkaka    MUMS!<3

Sen så var det Musik och Idrott.


Sen skulle vi hem.

Nu är jag med Jennifer .H

Hon följde mej hem.   


   <----- Jennifer ^^

Heh säj inget... ^^

Av Lisa - 24 januari 2010 15:56

Hellujjsann!<3


Hej!

Idag har jag inte så mycket att göra men mamma har börjat att spackla i mitt rum så min garderob blir klar nån gång osså hjälpte jag henne med att ta bort alla häftklammor ur väggen, låter lite men jag höll på i 2 och en halv timme (A)


Herrå rå!<33 PuSS

Av Lisa - 23 januari 2010 21:45

Hejsan!



Idag var jag på stan med Ida, Louise å Jenny.

Det var kuuuulit :D


Amen herrå!


(jag är väääldigt trött...)

Av Lisa - 21 januari 2010 14:22

helluu nu snabb skriver jag bara lite grann ska åka och vaccinera mig mon svinisen :S

Lite sen men iaf herrå rå!<3


//PuSS och KrAM!<3

Av Lisa - 17 januari 2010 15:00

Helluu!<3

Idag så åkte mamma å pappa till skellefteå så jag och Emil blir ensamma hemma, fast jag funderar på att ringa nån kompis men jag vet inte vem... -.-'


Sitter och kollar på Fokis blogg just nu :D

OMG! den är bara såå braa!<3

Amen då hittade jag en sida där hon har en egen sida med det hon tycker är snyggt (asså en kläd sida)

http://www.melba.se/ så heter den jag brukar gå in och kolla ibland för hon uppdaterar den ibland med nya grejjor. :)


PuSS och KrAM LiSA!<3

Hej

Av Lisa - 13 januari 2010 18:01

Hajsen idag har jag inte gjort så mkt bara vart på skolan och tråkat..

(långt inlägg...)

Amen ses... PuSS!<3 Lisa

Av Lisa - 12 januari 2010 22:15

Helluu!


Jag har nyss kommit ut ur duschen och ska snart hoppa isäng tagga skola imorgon (not!) Amen iaf jag fick Svarten för jag ville vara snäll med Ida.

Och varför jo: Ida och Mickan ville ha Pumba så då lottade dom och då fick Mickan honom och då skulle Ida ta svarten men då sa jag ba amen Ida du kan få ta Milla så tar jag Svarten. Ja men de gick ju bra iaf han gick jätte fint och jag fick jobba med galloppen på stora volten, kommer säkert att få as ont i benen imorrn a men herrå rå !<3

PuSS Lisa!<3

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards