Lisa

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Lisa - 18 februari 2010 19:06

Hallåjj!


idag så har jag varit på skolan, ganska kul faktist...

Vi gick till kanen och åkte skrana.

Det var kul fast så fort gick det!----->  

hehe det enda som inte var så kul var att gå upp för backen den är ju typ 90 grader.

Ja, imorrn så ska jag, ida, olivia och typ Simon följa med alexander hem sen ska vi på ug typ. Jag kommer inte hinna skriva något.

Så, ja det blir väl på lördag då   


Herrå!


//Lisa

Av Lisa - 18 februari 2010 19:06

Hallåjj!


idag så har jag varit på skolan, ganska kul faktist...

Vi gick till kanen och åkte skrana.

Det var kul fast så fort gick det!----->  

hehe det enda som inte var så kul var att gå upp för backen den är ju typ 90 grader.

Ja, imorrn så ska jag, ida, olivia och typ Simon följa med alexander hem sen ska vi på ug typ. Jag kommer inte hinna skriva något.

Så, ja det blir väl på lördag då   


Herrå!


//Lisa

Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards