Lisa

Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa - 18 juni 2010 17:03

Hade tänkt att köpa ett par converse men vet inte vilken färg...


Rosa                          eller                        Blå?


   



//Lisa

Av Lisa - 17 juni 2010 14:15

Idag så var jag och Ida i saras stall, jag fick rida Valle och ida fick longera Lillen.

Jag galloperade lite grann också :) amen men herrå rå!


//Lisa

Av Lisa - 16 juni 2010 11:06

Red Asterix igår :)

vi hade en liten hopptävling, jag kom 5:a :]

heh , vi hade med oss saker som man skulle tytp få välja i den ordningen vi kom på.

jag tog Amandas Muffins ^^

dom va goooda :]

amen ASTERIX ÄR BÄST!!!!!♥


//Lisa  

:'D

Av Lisa - 15 juni 2010 11:18

Helllu!

ikv så är det ridning, sista gången 

Vi har önske gång och ska ha hopptävling, osså skulle alla ta med sig var sin sak som man hade bakat, och den som kom först får välja först sen 2:an 3:an ...  o.s.v

amen jag hade tänkt att baka choklad muffins (STOOORA :'D ) osså måste jag baka typ en tårta, eller jag ska baka kladdkaka med polly eller daim i eller typ ngt annat. ;P

Eftersom att jag ramlade av då vi red i lördags :S... ^^

heh, vi red barbacka och Asterix Trav skumpade för mkt efter jag hade galloperat så jag ramlade/Gled av... :]

Amen det var allt för mig.


//Lisa

Av Lisa - 14 juni 2010 20:02

Hej!

just nu så sitter jag och ska kolla på top model, egentligen så ska jag kolla på norska hollywodd fruar x)

ville inte missa det så.. men endå :P

amen herrå!


//Lisa

Av Lisa - 13 juni 2010 17:22

Hjälpte till på ridlekis idag gick två gånger, vilade sista och då så gav jag Tilly (Pernillas hund) en pinne, men sen då jag skulle ta den så sprang hon iväg runt bilarna hela tiden... så det var ganska jobbigt, sen så gick jag och amanda ner till ån och då så gjorde amanda en ful krans ^^ heh


//Lisa

Av Lisa - 12 juni 2010 18:33

haej!

idag så hjälpte jag till på ridlekis-kalaset det var inge kul ^^

amen det som var bra var att vi fick rida efteråt  

Vi red barbacka ASTERIX ÄR UNDERBARASST!<3♥

sen så kom det typ värsta jätte publiken och kollade på :S

massa barn och föräldrar :S


JAG ÄLSKAR ASTERIX!♥


//Lisa

Av Lisa - 11 juni 2010 12:54

JIPPIE! SOMMARLOV!!<3

amen jag hittade värsta roliga klippet!!!!

snart så drar jag iväg på tivoli, så hejdå!!!




//Lisa


Presentation


Hej!

Jag är en liten och glad (med väldigt dålig humor) tjej på 12 år(fyller 13 i höst)
Jag älskar hästar, att sjunga och att bara vara med kompisar.

Hoppas att du gillar min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

har du skrattat?
 ja
 nej

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards